Trustpilot
test banner
Contact & veelgestelde vragen

Heeft u een vraag of opmerking? Kijk eerst hieronder of deze tussen de veel gestelde vragen staat. Zo niet kunt u contact met ons opnemen door het formulier hiernaast in te vullen, ons te bellen, via social media een berichtje te sturen of te mailen. We reageren op maandag t/m zaterdag van 09:00 - 17:00 doorgaans binnen een uur. Buiten deze tijden krijgt u de eerstvolgende ochtend meteen een bericht terug. (behalve op zondag)

 

Tel: +31610271663 (maandag t/m zaterdag van 09:00 tot 17:00 uur) 

Mail: [email protected] 

Facebook: https://www.facebook.com/HuisdierWellness/ 

Instagram: https://www.instagram.com/huisdierwellness/ 

Pinterest: https://nl.pinterest.com/huisdierwellness/

 

Wilt u ons liever fysiek bezoeken? Wij staan ook op de markt! 

Woensdag Carnisselande (Barendrecht) tussen 08:00 - 16:00 

Donderdag Zierikzee tussen 08:00 - 16:00 

Vrijdag Barendrecht centrum tussen 08:00 - 16:00

Zaterdag Hardinxveld Giessendam tussen 08:00 - 12:30 

1 Account
1.1 Hoe maak ik een account aan?

U kunt gemakkelijk bij ons een account aanmaken zodat u niks meer hoeft in te vullen bij het afrekenen. Dit is gemakkelijk voor als u nogmaals terugkomt naar onze website. Rechts bovenin staat de optie 'registreren'. Hier vult u een paar standaard gegevens in. 

1.2 Hoe verander ik mijn gegevens in mijn account?

Als u inlogt op onze pagina, kunt u rechtsbovenin op 'mijn account' klikken. Vervolgens verschijnt er aan de linkerkant een menu waar de optie 'account gegevens' in staat. Hier klopt u op en vervolgens kunt u alle gegevens zo aanpassen. Vergeet niet op opslaan te klikken! 

2 Producten/beschikbaarheid
2.1 Er staat dat een product niet op voorraad is, wat nu?

Als een product niet meer op voorraad is, krijgen wij die over het algemeen binnen een week weer binnen. Wilt u de precieze datum weten? Neem dan even contact met ons op. 

3 Bestelling
3.1 Ik heb nog geen bevestiging gekregen?

Wij proberen alle orders zo snel mogelijk door te zetten van ontvangen naar verwerkt naar verstuurd. Bij elke verandering ontvangt u een e-mailbericht. 

Na 24 uur nog geen bericht? Neem dan even contact met ons op. Graag uw gegevens vermelden. 

3.2 Wat is een verlanglijst en hoe werkt het?

Een verlanglijst is een lijstje die u vanuit uw account kunt bekijken wanneer u ook wilt. Nog niet zeker of u sommige producten wilt kopen of wilt u ze simpelweg bewaren? Dan voegt u ze toe aan de verlanglijst. Links onder de foto bij elk product staat de optie 'zet op verlanglijst'. 

4 Betaalmethoden
4.1 Welke betaalmethoden gebruiken jullie?

Bij HuisdierWellness kunt u alleen met iDeal betalen. 

 

Credit Card, PayPal, Afterpay etc. is dus niet mogelijk. 

5 Verzenden
5.1 Is er een minimale besteding?

Ja. De minimale besteding voor verzending is €10,=. U kunt dus niet bestellen als u uitkomt op een bedrag onder de 10 euro. 

5.2 Wanneer wordt mijn pakketje geleverd?

Uw pakket wordt tussen de 2 en 5 werkdagen geleverd.

Onze goederen worden door Post.nl bij u thuis bezorgd en via de link die wij u toesturen kunt u de zending volgen.
 
De bezorgtijd is afhankelijk van een aantal factoren, zoals beschikbaarheid van goederen, feestdagen en eventueel problemen met bereikbaarheid.
5.3 Welke landen bezorgen jullie?

Wij bezorgen momenteel alleen in Nederland, België en Frankrijk. 

5.4 Hoe duur zijn de verzendkosten?
Alle prijzen bij HuisdierWellness zijn inclusief BTW, maar exclusief verzendkosten.
 
Nederland
Goederen boven de €75,= worden gratis door ons aan u verzonden. 
Goederen van   tot  €75,=   €4,95.
 
België
€12,95
 
Frankrijk
€29,95
U kunt alleen artikelen bestellen tot een gewicht van 20 kilo. Zit u hierboven, moeten wij helaas extra verzendkosten rekenen.
 
Woont u in Barendrecht, Nederland? Dan hoeft u geen verzendkosten te betalen. Wij zullen het pakketje zelf bij u af komen leveren op een afgesproken tijd. U kunt het pakketje ook altijd zelf op komen halen. 
 
6 Retourneren
6.1 Kan ik mijn product retourneren?
Onze klanten hebben het recht om na ontvangst van de goederen binnen 14 dagen een artikel te ruilen/retourneren. De consument draagt daarbij zelf op voor de kosten van de terugzending. De goederen kunnen worden geretourneerd, indien mogelijk in de originele verpakking.
Wij verlangen van u het product onbeschadigd en in een zo oorspronkelijk mogelijke staat (niet gebruikt) retour te sturen. Producten welke gebruikt zijn worden niet gecrediteerd.
Na het melden van de retourzending storten wij, binnen 14 dagen, het aanschafbedrag inclusief verzendkosten terug. De kosten van de retourzending zijn voor rekening van de klant.
 
Gebruik ons RETOURFORMULIER in het geval u goederen wilt retourneren.
 
Graag horen we van u de reden van retour, zodat dit ons kan helpen bij het verbeteren van onze service en ons assortiment.
7 Korting
7.1 Hoe gebruik ik een kortingscode?

Zodra u van plan bent om te gaan afrekenen, klikt u op het winkelmandje. Onderaan uw gekozen producten vindt u de optie 'kortingscode'. In het balkje kunt u de kortingscode invullen die van toepassing is op uw producten. Klik op toepassen en u ziet vanzelf de korting verschijnen op de totale prijs. 

 

Lukt het niet? Dan is de code niet geldig of heeft u niet het juiste aantal of soort producten in uw winkelmandje staan. 

Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? Ja Nee Meer over cookies »