1 Account

U kunt gemakkelijk bij ons een account aanmaken zodat u niks meer hoeft in te vullen bij het afrekenen. Dit is gemakkelijk voor als u nogmaals terugkomt naar onze website. Rechts bovenin staat de optie ‘registreren’. Hier vult u een paar standaard gegevens in.

Als u inlogt op onze pagina, kunt u rechtsbovenin op ‘mijn account’ klikken. Vervolgens verschijnt er aan de linkerkant een menu waar de optie ‘account gegevens’ in staat. Hier klopt u op en vervolgens kunt u alle gegevens zo aanpassen. Vergeet niet op opslaan te klikken!

2 Producten/beschikbaarheid

Als een product niet meer op voorraad is, krijgen wij die over het algemeen binnen een week weer binnen. Wilt u de precieze datum weten? Neem dan even contact met ons op.

3 Bestelling

Wij proberen alle orders zo snel mogelijk door te zetten van ontvangen naar verwerkt naar verstuurd. Bij elke verandering ontvangt u een e-mailbericht. Na 24 uur nog geen bericht? Neem dan even contact met ons op. Graag uw gegevens vermelden.
Een verlanglijst is een lijstje die u vanuit uw account kunt bekijken wanneer u ook wilt. Nog niet zeker of u sommige producten wilt kopen of wilt u ze simpelweg bewaren? Dan voegt u ze toe aan de verlanglijst. Links onder de foto bij elk product staat de optie ‘zet op verlanglijst’.

4 Betaalmethoden

Bij Huisdier Wellness kunt u met iDeal, Credit Card, Klarna & Bancontact betalen.

5 Verzenden

Ja. De minimale besteding voor verzending is €10,=. U kunt dus niet bestellen als u uitkomt op een bedrag onder de 10 euro.
Uw pakket wordt tussen de 2 en 5 werkdagen geleverd. Onze goederen worden door Post.nl bij u thuis bezorgd en via de link die wij u toesturen kunt u de zending volgen. De bezorgtijd is afhankelijk van een aantal factoren, zoals beschikbaarheid van goederen, feestdagen en eventueel problemen met bereikbaarheid.

Wij bezorgen momenteel in Nederland, België, Duitsland & Frankrijk.

Alle prijzen bij HuisdierWellness zijn inclusief BTW, maar exclusief verzendkosten.

Nederland
Goederen boven de €60,= worden gratis door ons aan u verzonden.
Goederen van tot €60,= €4,95.

België
Bestellingen boven de €100,- worden gratis verzonden.
Voor bestellingen onder de €100,- rekenen wij €9,95 verzendkosten.

Duitsland
Bij bestellingen onder de 20kg zijn de verzendkosten €9,95. Tussen de 20kg en 28kg zal dit €19,95 zijn. 

Frankrijk
€14,95
U kunt alleen artikelen bestellen tot een gewicht van 20 kilo. Zit u hierboven, moeten wij helaas extra verzendkosten rekenen. U kunt dan contact met ons opnemen om de opties te bespreken.

Woont u in Barendrecht, Nederland? Dan hoeft u geen verzendkosten te betalen. Wij zullen het pakketje zelf bij u af komen leveren op een afgesproken tijd. U kunt het pakketje ook altijd zelf op komen halen.

6 Retourneren

Onze klanten hebben het recht om na ontvangst van de goederen binnen 14 dagen een artikel te ruilen/retourneren. De retourkosten zijn voor onze rekening. De goederen kunnen worden geretourneerd, indien mogelijk in de originele verpakking.

Wij verlangen van u het product onbeschadigd en in een zo oorspronkelijk mogelijke staat (niet gebruikt) retour te sturen. Producten welke gebruikt zijn worden niet gecrediteerd.

Na het ontvangen van de retourzending storten wij, binnen 14 dagen, het aanschafbedrag terug. De kosten van de retourzending zijn voor onze rekening.

Als u een product wilt retourneren kunt u een mail sturen naar info@huisdierwellness.nl. Vermeld hierin uw ordernummer, het product dat retour komt en eventueel de reden voor de retourzending. U zult dan zo snel mogelijk het retourlabel van ons ontvangen. Mocht u het product willen retourneren na de eerder genoemde 14 dagen dan zullen wij geen label opsturen en dan zal u dit zelf moeten regelen. Als het product in goede staat is zal dan als nog het bedrag teruggestort worden, maar de verzendkosten van de order en de verzendkosten van het retour sturen zullen voor uw eigen rekening zijn.

Graag horen we van u de reden van retour, zodat dit ons kan helpen bij het verbeteren van onze service en ons assortiment.

7 Korting

Zodra u van plan bent om te gaan afrekenen, klikt u op het winkelmandje. Onderaan uw gekozen producten vindt u de optie ‘kortingscode’. In het balkje kunt u de kortingscode invullen die van toepassing is op uw producten. Klik op toepassen en u ziet vanzelf de korting verschijnen op de totale prijs.

Lukt het niet? Dan is de code niet geldig of heeft u niet het juiste aantal of soort producten in uw winkelmandje staan. Mocht alles wel kloppen neem dan contact met ons op.

8 Spaarprogramma

Zodra u op de site komt staat er links onderaan een icoontje met de tekst “Loyalty-programma” met daarnaast een handje en een hartje. Als u hierop klikt wordt de pop-up naar het spaarprogramma geopend. Hier kunt u klikken op “Maak een shop account aan” of als u al een account heeft op “Log in”. Hier maakt u vervolgens een account aan met uw mailadres. Vervolgens krijgt u een mail met daarin een link naar de pagina waar het wachtwoord kan worden aangemaakt. Zodra dat gedaan is kunt u beginnen met sparen! 

Zodra het account is aangemaakt zal u vanuit Maks een mail ontvangen met daarin een activeringslink. Als u uw account activeert onvangt u 50 gratis punten en dan weten wij dat het een echt account betreft. Oftewel een win-win situatie.

Op elke euro die u betaald wordt 1 punt toegekend. Let er wel op dat het aantal altijd naar beneden wordt afgerond. Bij een bestelling van €21,90 worden er dus 21 punten toegekend. 

Zodra u voldoende punten heeft gespaard kunt u in het pop-up scherm van het Loyalty-programma uw punten verzilveren. Er komt dan een zwarte knop met het woord verzilver in beeld. Zodra u hierop klikt wordt er direct een persoonlijke kortingscode aangemaakt die u vervolgens kunt gebruiken. Als u de punten inwisselt voor een voucher voor een gratis snack of speeltje dan moet u dat product eerst toevoegen aan uw winkelmandje. Vervolgens vult u dan de kortingscode in en dan zal het product automatisch op €0 gezet worden. De totale waarde van de bestelling moet minimaal €0,01 zijn zodat de bestelling als geldig wordt gezien.